Saturday, January 10, 2015

Γιώργος Βούλγαρης – Ευτυχισμένο το 2015

Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Ο ΚΟΣΜΟΣ  στο Σύδνευ, στο φύλλο της 9ης Ιανουαρίου 2015
Γράφει ο Γιώργος Αθανασιάδης

Δικηγόρος – Θεατρικός Συγγραφέας

ΣΥΔΝΕΥ – ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 

Tel: 0421969172

Γιώργος Βούλγαρης – Ευτυχισμένο το 2015



Ολα τα χρόνια που δουλεύω για τον τύπο, είτε εδώ στην Αυστραλία είτε στην Ελλάδα, πάντα διάλεγα το πρώτο μου άρθρο της κάθε νέας χρονιάς να είναι έτσι ένα αφιέρωμα σε ένα πρόσωπο, που θεωρώ ότι αξίζει της εκτίμησης και του σεβασμού μας. Για το 2015 η επιλογή μου έπεσε σε έναν πολύ καλό και αγαπημένο φίλο απο την Αθήνα, τον ηθοποιό Γιώργο Βούλγαρη. Ο Γιώργος πολύ γνωστός σε όλους και κυρίως εδώ στην παροικία μας απο τη συμμετοχή του σε πολλά σήριαλ του ΑΝΤ1 τα οποία αναμεταδίδονται φυσικά μέσω του ΑΝΤ1 Pacific και στην Αυστραλία. Κάνοντας ένα μικρό πρόλογο για τον φίλο Γιώργο, εκείνο που τον χαρακτηρίζει είναι η ευγένεια του χαρακτήρα του, το ήθος του, η έντονη προσωπικότητα του και η απόλυτα συγκεκριμένη σκέψη του. 

Το ότι διατηρεί ένα αρκετό χαμηλό προφίλ είναι μεγάλο πλεονέκτημα και δείχνει ακριβώς τη σεμνότητα του αληθινού καλλιτέχνη. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω τι απάντησε ο ίδιος στις ερωτήσεις μας:


ΕΡ: Γιώργο, σε καλωσορίζουμε στον τύπο της Αυστραλίας. Στόχος μας είναι να παρουσιάζουμε νέους ανθρώπους, δημιουργικούς, πρόσωπα και προσωπικότητες να τους μαθαίνουμε και εμείς εδώ στην κάπως γηρασμένη μας παροικία, που όμως διψάει για ανανέωση. Για να γνωριστούμε λοιπόν, απο ποιό μέρος της Ελλάδας μας είσαι και πές μας λίγα λόγια για το μέρος αυτό και τη θέση που έχει στη ζωή σου και την καρδιά σου;



ΑΠ: Μεγάλη τιμή και χαρά να μιλάω μαζί σου. Νιώθω ότι μέσα από σένα επικοινωνω με όλους τους Ελληνες της Aυστραλιας. Γεννήθηκα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στην πόλη της Γλυφάδας όπου κατοικώ μέχρι και σήμερα. Η Γλυφάδα είναι μία πόλη που συνδυάζει σε απόλυτη αρμονία την θάλασσα και το βουνό, την φασαρία της πόλης και την ηρεμία μιας εκτος κέντρου περιοχής. Για αυτό την αγαπώ.





ΕΡ¨Τώρα μετά απο το τόπο σου, θέλουμε να γνωρίσουμε και εσένα. Ηθοποιός λοιπόν και φανταζόμαστε έμπειρος. Ποια η πορεία σου στο χώρο της υποκριτικής τέχνης και ποιες οι σπουδές σου για αυτό;



ΑΠ: Το ''έμπειρος'' στο επαγγελμά μας είναι τόσο σχετικό. Εγώ προσωπικά νιώθω πάντα μαθητης που διψάει για γνώση, και ας έχουν περάσει 24 χρόνια που ειμαι στον χώρο αυτό απο την στιγμή που τελειώσα την δραματική σχολή Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη. Η μέχρι τώρα πορεία μου περιλαμβάνει πάρα πολύ θέατρο, τηλεοπτικές σειρές και κινηματογραφικές συμμετοχές 


ΕΡ: Ποιοί εκείνοι οι ρόλοι που υποδύθηκες και αγάπησες περισσότερο, τόσο στο θέατρο, στη τηλεόραση ή το κινηματογράφο;



ΑΠ: Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση πραγματικά.... 

σίγουρα τους θεατρικούς ρόλους τους αγαπώ περισσότερο γιατί τους θεωρώ πολύ πιο ολοκληρωμένους σε χαρακτήρες και η διαδικασία να τους δώσω ''ζωή'' με εξιτάρει περισσότερο από τους τηλεόπτικους ή κινηματογραφικούς ρόλους μου.Η δυναμική την ώρα της θεατρικής παραστασης αναμεσα στον ηθοποιο και τον θεατη ειναι ευλογια Θεου. Ανεκτιμητη αξια !!!

Στο θέατρο αγαπημένος μου ρόλος ήταν του ''Όμπερον'' από το ''όνειρο καλοκαιρινής νύχτας'' του William Shakespeare για τον λόγο ότι επρεπε να ενσαρκωσω ενα όχι ανθρωπινο ον ..Αγαπώ πολύ τους ρόλους που έχουν δημιουργηθεί από Ελληνες συγγραφείς γιατί ειναί πιο κοντά στην συναισθηματική μου ιδιοσυγκράσια και ειδικα τους αριστοφανικους ρόλους μου ειδικά τον '' Φιλοκλέοντα '' απο τις ''Σφήκες'' σε σκηνοθεσία του αγαπημενου μου Νίκου Ορέστη Χανιωτάκη . Ο ρόλος του ''Στέλιου'' στην υπέροχη '' Αυλή των θαυμάτων'' του Ιάκωβου Καμπανελλη κατέχει ιδιαίτερη θέση στην κάρδια μου και στην πορεία μου. Τηλεοπτικα θα αναφερθώ για καθαρά συναισθηματικους λόγους στους τηλεοπτικους χαρακτήρες που δημιουργησε για μένα ο μεγάλος δάσκαλος Νίκος Φώσκολος χωρις να αναιρω τις αλλες μου τηλεοπτικες δουλειες. Ηταν μαγικη στιγμη η γνωριμια μου με αυτον τον μεγαλο δημιουργο. Του οφείλω πάρα πολλά.



ΕΡ: Απο εκείνους τους ρόλους που έχεις παίξει, ποιοί θεωρείς ότι ήταν πιό κοντά σε σένα σαν άνθρωπο;



ΑΠ: Ολοι οι ρόλοι έχουν κάτι από μένα ...

Είτε συναισθηματικά, είτε αντιδραστικά. Θεωρώ πως σέ όλους τους ρόλους που εχω ερμηνεύσει στο θέατρο, στην τηλεόραση στον κινηματογράφο (ακόμα και σε μεταγλωτισσεις που χαρισα την φωνη μου σε καρτουνς ) υπάρχει κάτι από εμένα.

Παίζω πάντα με τον γνώμονα αν ήμουν εγώ στην συναισθηματική θέση του χαρακτήρα που υποδύομαι πως θα αντιδρούσα. 



ΕΡ: Λέγεται ότι ο ηθοποιός όταν αναλαμβάνει να παίξει ένα ρόλο, στο θέατρο ή στη τηλεόραση ή σε μια ταινία κινηματογραφική, πρέπει να είναι υπάκουος και καλός μαθητής και να ξέρει να λέει ναί , στο σκηνοθέτη του. Υπήρξαν φορές εσύ νομίζεις, ότι δεν ήσουν τόσο καλός μαθητής και υποκριτικά εξέφραζες περισσότερο την δική σου αντίληψη για το δρώμενο ή τον χαρακτήρα παρά την άποψη του σκηνοθέτη σου;



ΑΠ: Είμαι ηθοποιός. Και ένας ηθοποιός οφείλει να είναι στρατιώτης στο όραμα του κάθε σκηνοθέτη που συνεργάζεται. Είμαι από τους ηθοποιούς που πάνω από όλα βάζω το όραμα και τις προσταγες του σκηνοθέτη. Εγώ απλά εκτελώ και υπακούω. Σίγουρα σε μια συνεργασια θα υπάρχουν διαφωνίες και αντιρήσεις αλλα σεβομαι πολυ τον ρολο του σκηνοθετη. Στην δημιουργία μιας παράστασης εμείς οι ηθοποιοι είμαστε τα εκτελεστικά ''όργανα''. Δίνουμε ΄΄ ψυχη σάρκα και οστά'' στο όραμα του . Αυτός είναι το Α και το Ω μιας δουλειάς. Εκεί είναι και η απόλυτη πρόκληση στο πόσο υπάκουος και καλός μαθητής μπόρω να γίνω βγάζοντας απέξω την προσωπική μου φιλοδοξία ή ματαιοδοξία. Νομιζω πως τα καταφερνω παρα πολυ καλα.



ΕΡ: Μετά απο αυτές τις πιό γενικές ερωτήσεις, θα ήθελα να μας πείς, για την δουλειά σου αυτή τη στιγμή στο θέατρο και τη νέα ταινία που ακούσαμε ότι ετοιμάζεται τώρα και φυσικά συμμετέχεις



ΑΠ: Θεατρικά με βρίσκετε στο θέατρο Βασιλάκου και στην θεότρελη κωμωδία του MICHAEL FRAYN ''ΤΟ ΣΩΣΕ'' σε σκηνοθεσία της 'Αντας Δρακουλάκου .

Ενα έργο που περιγράφει με γλαφυρό τρόπο πως δημιουργείται μία θεατρική παράσταση και τι συμβαίνει παράλληλά πίσω απο τα παρασκήνια. Ηδη κάνω γυρίσματα για την ταινία ''ΤΙΣΙΣ'' που σκηνοθετεί ο Γιώργος Ευαγγελόπουλος σε δικό του σενάριο με βοηθό στην γραφή την Γεωργία Τσιντάνου.

Είμαι πολύ υπερήφανος που συμμετάσχω γιατί την σκηνοθετεί ο υπερταλαντούχος Γιώργος Ευαγγελόπουλος, σκηνοθέτης με μέλλον και πάνω από ολα κινηματογραφιστής με όραμα και απόλυτη γνώση στο αντικείμενο. Μια ταινία «τρόμου» που διαπραγματευεται την βασική αντίληψη της κοσμοθεωρίας των αρχαίων ελλήνων και τις συνέπειές της, όπως τουλάχιστον παρουσιάζεται στην αρχαιότερή της μορφή, με το σχήμα ὓβρις, ἂτη, νέμεσις, τίσις(τιμωρία) για την αλλαζονικη συμπεριφορα των ανθρωπων στο σήμερα. Και τέλος ολοκλήρωσα την φωτογραφιση για το εξώφυλλο της νεας λογοτεχνικης τετραλογιας του Χρήστου Αναστασόπουλου ''Καλοκαίρι. Η πτώση του αόρατου πέπλου'' που θα κυκλοφορήσει το 2015. Μία φανταστική τετραλογία που θα ταράξει τα συγγραφικά νερά.



ΕΡ: Εχεις σκεφτεί ποτέ τον εαυτό σου να παίζει θέατρο ή σε κάποια ταινία εκτός συνόρων Ελλάδας και πως θα εισέπραττες κάτι τέτοιο και αν ήδη έχει συμβεί , ποια τα συναισθήματα σου;



ΑΠ: Είναι όνειρο ζωής να παίξω για τους Ελληνες στο εξωτερικό και δη στην Αυστραλία που ξέρω οτι έχει μια ισχυρή ελληνική κοινότητα κρατώντας την Ελλαδα μας ζωντανη και περηφανη. Ευχομαι να με αξιώσει ο Θεος να σας επισκεφθω σύντομα με ένα έργο ανταξιο των προσδοκιων σας.



ΕΡ: Στη ζωή σου τι είναι εκείνο που σε κάνει να κλαίς και τι εκείνο που σε κάνει να γελάς;



ΑΠ: Ειμαι ευσυγκινητος σαν ανθρωπος . Μπορω να κλαψω βλεποντας μια ταινια, να κλαψω στο ακουσμα ενος τραγουδιου, για θεματα που αφορουν δικους μου ανθρωπους, φιλους φιλες. Και αυτο που με κανει να γελαω πολυ ειναι τα παιδια και η χαρα τους οπως επισης και οσοι δεν παιρνουν τον εαυτο τους στα σοβαρα και αυτοσαρκαζονται.Το θαυμαζω πολυ αυτο.



ΕΡ: Σε μια Ελλάδα, που αντικειμενικά είναι σε οικονομική κατάρρευση ποιοί νομίζεις είναι εκείνοι οι μηχανισμοί αντίστασης που κινούνται ακόμη τόσο σε επίπεδο κοινωνικό όσο και ατομικο



ΑΠ: Θα σου απαντησω προσωπικα για τον δικο μου τροπο αντιστασης . Οσο πιο απλα βλεπω τα πραγματα τοσο πιο πολυ νιωθω δυνατος . Δεν ξεχνω οτι την πραγματικη ουσια στην ζωη δεν την βλεπω με τα ματια μου. Πρεπει ως εθνος να αναθεωρησουμε ολα αυτα που ειχαμε στηριξει την ευμαρεια μας και να ερθουμε πιο κοντα στους εαυτους μας και στους διπλανους μας. Να ερθουμε πιο κοντα στην φυση μας ως λαος. Να γινουμε πιο ανθρωποι .



ΕΡ: Θεωρείς τον εαυτό σου , στην καθημερινότητα σου, ότι είσαι ανθρωπος προσπελάσιμος και κατά συνέπειαν αγαπητός με την έννοια εκείνου που ονομάζουμε ένα καλό παιδί; 



ΑΠ: Πιστευω πολυ στις ανθρωπινες σχεσεις και στον ανθρωπο.Απο φυση ειμαι πολυ δοτικος σε οσους εχω επιλεξει να ειναι στην ζωη μου φιλοι μου. Ειμαι παντα κοντα τους . Τωρα για το καλο παιδι δεν ξερω αν μπορω να το κρινω εγω ....

σαν ηθοποιος παντως σε σχεση με τον κοσμο ειναι οτι ειμαι επικοινωνιακος και απλος. Σπανιο πραγμα στον χωρο μας.



ΕΡ: Ηρθε μια καινούργια χρονιά.. Τι περιμένεις απο αυτήν την νέα χρονιά;



ΑΠ: Να εχουμε πανω από ολα υγεια για τους εαυτους μας, για τους δικους μας ανθρωπους, για ολο τον κοσμο. Nα αγαπαμε αληθινα. Nα ΔΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ και να ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. Ευτυχισμένο το 2015!

















0 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...